ServiceAware - Planner

ServiceAware Planner gør det let at oprette og administrere opgaver, kunder og materialelister samt planlægge opgaverne i forhold til medarbejdere.

Planneren indeholder en lang række funktioner til lettelse af det administrative arbejde:

  • Planlægning af medarbejderenes opgaver baseret på geografi.
  • Overblik over opgaver på medarbejderniveau samt endnu ikke tildelte opgaver.
  • Let oprettelse af ny opgave med tilknytning af kontrolskema.
  • Oprettelse og håndtering af medarbejdere.
  • Oprettelse og vedligehold af materialeoversigt.
  • Udsendelse af meddelelse til kunde med tid for opgaveudførelse.
  • Integration til øvrige systemer, herunder økonomisystem.

ServiceAware - App

ServiceAware App er den enkelte medarbejders værktøj til brug for registrering og dokumentation, i forbindelse med udførelsen af den enkelte opgave.

Appén indeholder en lang række funktioner som gør det let at dokumentere arbejdet og registrere forbrugt tid og materialer:

  • Kommunikation med kunden direkte fra App´en.
  • Geografisk overblik over opgaverne for optimal kørerute.
  • Mulighed for at oprette ad-hoc opgaver direkte i App´en.
  • Styret proces for dokumentation af opgave.
  • Mulighed for at tilføje forbrugt tid og materialer på den enkelte opgave.
  • Mulighed for at sende rapport direkte til kunden.