Med mange års erfaring i udvikling af innovative webbaserede løsninger til  virksomheder, besluttede vi, at skabe et universelt styrings- og dokumentationsværktøj til forsyningsbranchen samt service- og håndværksvirksomheder.

Her er det er dig og din virksomheds behov, der er i fokus.

Teamet bag ServiceAware – ambitiøst og pragmatisk

Firmaet bag ServiceAware har hovedsæde i Holstebro. Det er her de komplekse IT-løsninger bliver forvandlet og udviklet, så de let kan implementeres og anvendes i praksis. Udover de erfarne programmører, finder du også kommunikationsmedarbejderne, der sikrer, at ServiceAware er brugervenligt og let at anvende på enhver arbejdsplads.

Et brugervenligt, multifunktionelt og kommunikationsfremmende styrings- og dokumentationssyetem.

Formålet med ServiceAware er at optimere planlægningen, styringen og dokumentationen af din virksomheds arbejdsproces i forbindelse virksomhedens opgaver. Dette gøres via en brugervenlig og funktionsrig webbaseret platform. En online og responsiv brugerflade sikrer, at alle dine medarbejdere har nem adgang til opgaverne.

Et digitalt værktøj for større effektivitet

En komplet planlægnings-, styrings og dokumentationsværktøj gør hverdagen lettere for alle medarbejdere og ikke mindst ledelsen. Det skaber grobund for værdiskabende flydende arbejdsprocesser og større effektivitet.

Med ServiceAware få du et værktøj, der løbende udvikles og tilpasses fremtidens behov. Det er et multifunktionelt, digitalt værktøj, der vil hjælpe enhver type virksomhed til at arbejde mere effektivt med sine opgaver.

Fundament for forbedret kundekommunikation

ServiceAware giver dig adgang til den kommunikation som der har været med kunden på den konkrete opgave. Via ServiceAware har du let adgang til kundens kontaktinformation, og du kan sende SMS-beskeder direkte til kunden.

Dine data opbevares sikkert

Du kan trygt uploade virksomhedens dokumenter til ServiceAware. Alle data, filer og dokumenter opbevares på vores sikrede og beskyttede servere. Du kan læse mere om vores datasikkerhed her.

Få skræddersyet din egen ServiceAware løsning - uanset virksomhedstype

Har din virksomhed brug for en arbejdsproces som ikke ligger standard i ServiceAware, kan vi bygge lige den individuelle arbejdsproces du har brug for.

Funktionerne inkluderer bl.a. planlægning og registrering af:

  • Serviceopgaver
  • Servicekontrakter med automatisk oprettede opgaver
  • Ad-hoc opgaver
  • Medarbejdere
  • Materialer og tid
  • Servicerapporter
  • Løste og uløste opgaver

Nem kommunikation med:

  • Interne beskeder
  • Kundebeskeder og noter
  • Kontaktoplysninger på kunderne
  • SMS eller E-mail kommunikation med slutkunderne.

Og mange andre funktioner, der gør hverdagen lettere med opgaveplanlægning, udførelse og dokumentation.